۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۲۹

با لحاظ شدن محدودیت تعداد تماشاگران؛

دیدار نخست فینال لیگ بسکتبال تکرار می‌شود

دیدار نخست فینال لیگ بسکتبال تکرار می‌شود

دیدار نخست دو تیم پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر که امروز نیمه تمام ماند با در نظر گرفته شدن نتیجه صفر بر صفر مساوی روز شنبه تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال نیمه تمام ماندن دیدار نخست مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که عصر امروز جمعه میان دو تیم پتروشیمی و مهرام در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد مسئولان فدراسیون بسکتبال پس از نشست ویژه تصمیم به تکرار این دیدار گرفتند.

براین اساس با لحاظ شدن نتیجه مساوی صفر بر صفر برای بازی امروز، این دیدار روز شنبه تکرار خواهد شد. دیدار دوم دو تیم نیز روز یکشنبه در سالن اندیشه بندرامام برگزار می شود. البته این تصمیم با لحاظ شدن حضور تنها 700 تماشاگر در این سالن اتخاذ شده است.

همچنین دیدار سوم و چهارم (در صورت نیاز) مرحله فینال نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و یا پنجشنبه و جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد. تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه طی هفته پیش رو اعلام می شود.

دیدار دو تیم پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر عصر امروز در حالی که با نتیجه 35 بر 27 به سود میزبان در جریان بود به دلیل پرتاب مواد محترقه، آسیب دیدگی مهدی کامرانی و انتقال این بازیکن به بیمارستان در اواخر نیمه نخست نیمه تمام ماند. البته طبق تشخیص پزشکان برای کامرانی هیچ مشکل جدی پیش نیامده است و این بازیکن در سلامت کامل به سر می برد.

کد خبر 2014403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha